Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Bestellen en levering bij RaboVoordeel

Verzendkosten bij RaboVoordeel

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Ja, bij RaboVoordeel berekenen wij geen verzendkosten. De prijs die bij een product wordt gecommuniceerd is de prijs waarvoor je het product in huis hebt.

Levertijden bij RaboVoordeel

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
RaboVoordeel probeert je bestelling binnen de aangegeven levertijd die bij het product vermeld staat  te leveren. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte van je bestelling.

Zodra wij je pakket verzenden ontvang je een e-mailbevestiging. Je Track and Trace code ontvang je binnen 8 uur na je verzendbevestiging.

In je account kun je de status van je bestelling zien.
Bezig met verwerken = RaboVoordeel is bezig je bestelling compleet te maken.

Voltooid = RaboVoordeel heeft je bestelling meegegeven aan de bezorger. Je bestelling zou binnen één werkdag afgeleverd moeten worden.

Geannuleerd = RaboVoordeel heeft je bestelling geannuleerd. Je ontvangt hier per e-mail een bericht over.


Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.
RaboVoordeel probeert je bestelling altijd zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan er wel eens iets mis gaan. Is je bestelling na de aangegeven levertijd niet binnen en je hebt geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen.


Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen
RaboVoordeel verzend producten vanuit verschillende locaties. Het kan goed zijn dat producten uit één bestelling los van elkaar worden geleverd. Kijk goed in je e-mailbevestiging om welke producten het gaat. Wel een verzendbevestiging ontvangen voor het betreffende product maar niet het product ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij gaan direct voor je aan de slag.


Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
RaboVoordeel probeert je bestelling altijd te leveren binnen de periode die bij het product staat aangegeven. Is de levering al een dag te laat en je hebt geen bericht ontvangen, neem dan contact met ons op.

Bezorging van je bestelling door RaboVoordeel

Wie bezorgt mijn bestelling?
RaboVoordeel maakt gebruik van verschillende bezorgingsdiensten om producten zo snel mogelijk te leveren. Dit betekent dat RaboVoordeel met verschillende partijen werkt.


Ik heb meerdere producten met verschillende levertijden bestelt, wanneer wordt dit bezorg?
RaboVoordeel kijkt naar de producten die je besteld en de locatie waar vandaan deze worden verzonden. Worden producten vanuit verschillende locaties verzonden houden wij de aangegeven levertijden aan. Worden producten vanuit dezelfde locatie verzonden houden wij de langste levertijd aan. Je kunt dit zelf monitoren doormiddel van de berichtgeving die je per e-mail ontvangt.


Het door mij bestelde product past niet door de brievenbus, wat nu?
Geen zorgen, de bezorgingsdienst waar RaboVoordeel gebruik van maakt bellen bij je aan om het product te overhandigen.


Kan ik mijn bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?
RaboVoordeel levert alleen producten in Nederland en België.


Mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Ja dit kan. Geef bij het controleren van je bestelling, of in je account, een ander afleveradres in.


Mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres, kan dat?
RaboVoordeel bezorgt producten niet op postbusadres.


Mijn bestelling is niet zichtbaar na het ingeven van mijn Track & Trace code, wat nu?
Als je na het ingeven van je track & Trace code de volgende, of een soortgelijke, melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen’. Is het mogelijk dat je Track & Trace Code nog niet door de bezorgdienst is verwerkt. Wij adviseren je om het de volgende dag nog eens te proberen.

Je bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan account met ons op. Wij gaan gelijk onze uiterste best voor je doen.


Wat is een Track & Trace code?
Producten die niet digitaal worden geleverd worden meestal aangetekend verzonden. Je ontvangt naast je verzendbevestiging een aparte e-mail met hierin een code en een link. Klik op deze link en je wordt automatisch doorgestuurd naar de webpagina van de betreffende bezorgdienst. Geef hier de code in die je in de e-mail hebt ontvangen.

 

Top