Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Bestelling annuleren bij RaboVoordeel

Je bestelling zelf annuleren bij RaboVoordeel

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kunt zelf je bestelling annuleren als je bestelling nog de status 'bezig met verwerken' heeft.
Dit doe je door ons een e-mail te sturen. Geef hier aan om welk product het gaat en het bestelnummer. Het bestelnummer kun je vinden in je account onder het kopje 'Mijn bestellingen'.


Wanneer je bestelling de status ‘Voltooid’ heeft kun je de bestelling niet meer annuleren. Je kunt het product natuurlijk nog wel retourneren na ontvangt. Hier kun je lezen hoe dat gaat.

Mijn bestelling is geannuleerd door RaboVoordeel

Waarom is mijn bestelling door RaboVoordeel geannuleerd?
Een bestelling of een product uit je bestelling kan om verschillende redenen zijn geannuleerd. Redenen om te annuleren zijn:
- Het product is helaas toch niet leverbaar
- De adresgegevens zijn niet correct of onduidelijk.

Als wij je bestelling annuleren sturen wij je altijd een e-mail met de reden van annulering. Als je bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt teruggestort. BenefitsHlding - RaboVoordeel stort het verschuldigde orderbedrag zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen, nadat wij je te kennen heb gegeven de order te annuleren.


RaboVoordeel heeft mijn bestelling geannuleerd, krijg ik automatisch een nieuw product toegestuurd?
Als wij je bestelling hebben geannuleerd, sturen wij je niet automatisch een nieuw product toe. Je zult helaas zelf de bestelling opnieuw moeten doen. Je kunt dit heel gemakkelijk in je account doen onder ‘Mijn orders’. Je zoekt in ‘Mijn orders’ de betreffende bestelling en klikt op de knop ‘Opnieuw bestellen’.

Mijn bestelling annuleren bij RaboVoordeel is niet gelukt

Ik heb een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren, maar toch ontvangen
Je bestelling ondanks een annuleringsverzoek toch ontvangen, dan was je bestelling helaas te ver in het verzendproces om deze nog te kunnen onderscheppen. Uiteraard hebben wij onze uiterste best voor je gedaan. Hier kun je kijken hoe je het product alsnog kunt retourneren.

Top