Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Klachten en garantie bij RaboVoordeel

Garantie bij RaboVoordeel

Garantie
Wij doen ons uiterste best om producten altijd in topconditie te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je gewoon aanspraak kunt maken op garantie. Mocht een product kapot zijn of mocht je een gebrek constateren, dan kun je dit binnen twee maanden per e-mail bij BenefitsHolding - RaboVoordeel melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Een kapot product aanmelden, lees hier hoe dit werkt.
1. Stuur BenefitsHolding - RaboVoordeel een e-mail
2. Geef in de mail aan dat het gaat om een defect product
3. Geef in de mail aan om welk product het gaat en het ordernummer. Deze kun je vinden in account onder het tabblad 'Mijn bestellingen'.
4. Binnen 2 werkdagen krijg je van BenefitsHolding een e-mail met instructies. Hierin staat precies beschreven wat wij voor je ga doen en hoe we deze vervelende situatie zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
5. E-mail BenefitsHolding - RaboVoordeel het herroepingsformulier of voeg deze toe aan je retourzending. Je kunt het herroepingsformulier hier downloaden.



Krijg ik gedurende de reparatieperiode tijdelijk een vervangend product?
Nee, je krijgt helaas geen tijdelijk vervangend product. Wij proberen er wel zorg voor te dragen dat de reparatie zo snel mogelijk verloopt.


Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet uit?
Heb je alles gelezen maar je vraag staat er niet tussen of je komt er niet uit. Geen zorgen, neem contact met ons op en wij gaan je helpen.

 

Heb je een klacht over RaboVoordeel

Klacht
Wij begrijpen dat je een klacht hebt. Wij horen graag wat je klacht is en wat wij voor je kunnen betekenen. Je kunt je klacht mailen naar info@benefitsholding.com.

Mocht je ondanks onze inzet, toch niet tevreden zijn. Dan adviseren wij je om je klacht kenbaar te maken bij StichtingWebwinkelKeur. Dit kun je doen door een mail te sturen naar: 
info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Het ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr


Top