Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Retourneren en ruilen

Voorwaarden van retourneren bij RaboVoordeel

Wat zijn de retourvoorwaarden bij Rabovoordeel?
Rabovoordeel draag geen verantwoordelijkheid voor retourzendingen, dit betekend dat je zelf aansprakelijk bent voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. RaboVoordeel adviseert je daarom om altijd te vragen om een verzendbewijs (traceercode) bij het afgiftepunt. Bewaar dit bewijs dan ook goed.

Bij RaboVoordeel mag je producten altijd binnen 28 dagen retourneren. Je hebt namelijk 14 dagen om het product aan te melden voor retour en nog eens 14 dagen om het pakketje bij BenefitsHolding te krijgen. Hier kun je alles lezen over een product retourneren.

Het product moet, binnen redelijke grenzen, nog in de originele verpakking zitten. De sealzegel, zoals je deze kunt vinden op bijvoorbeeld dvd’s en softwareproducten, mag niet verbroken zijn. Bij producten met een label/kaartje zoals bij boxkleden, baby- en peuterkleding moet deze nog aan het product zitten.

Producten die je niet kunt retourneren zijn:

  • Cadeaubonnen
  • Tickets
  • Producten specifiek voor jouw gemaakt
  • Bederfelijke waren (mens en dier)
  • Producten met een gebroken verzegeling
  • Producten waar labels/kaartjes vanaf zijn gehaald
  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geretourneerd kunnen

Een product retourneren bij RaboVoordeel

Hoe lang heb ik het recht om een product te retourneren?
Je hebt 14 dagen het recht om een product aan te melden voor annulering. Na deze dagen heb je nog eens 14 dagen het recht om
het product te retourneren. RaboVoordeel verwacht het product netjes en in de originele verpakking terug. Helaas kan RaboVoordeel op sommige producten geen recht van retour geven. Wil je weten welke producten dit zijn, kijk dan hier.


Hoe kan ik een product(en) retourneren?
Om één of meerdere producten retour te sturen volg je de onderstaande stappen:
1. Stuur een e-mail en geef aan om welk product het gaat en het bestelnummer. Je bestelnummer kun je vinden in account onder 'Mijn bestellingen'.
2. Stuur het pakket vervolgens naar:

BenefitsHolding - RaboVoordeel
vezelbaan 13
2352 DM Leiderdorp
Nederland

Let op! 
De retourkosten van thuis naar mij (BenefitsHolding - RaboVoordeel), moet je wel zelf betalen. Deze bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (aangetekende zending). Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat RaboVoordeel het product (netjes) retour ontvangt.


Kan ik mijn retourzending annuleren?
Als je het product nog niet hebt afgegeven voor een retourzending kan dit heel gemakkelijk. Stuur RaboVoordeel een e-mail met het product waar het om gaat en het bestelnummer. Je bestelnummer kun je vinden in account onder 'Mijn bestellingen'. Dat is alles.


Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?
RaboVoordeel stort het bedrag binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending terug, uiteraard moet het product wel al in goede orde zijn ontvangen.

Een product ruilen bij RaboVoordeel

Het product dat ik ontvangen heb is kapot of beschadigd
Om het product te laten vervangen adviseren wij je om RaboVoordeel een e-mail te sturen. Geef in de e-mail aan om welk product het gaat, dat het een beschadigd of kapot product betreft en het bestelnummer. Het bestelnummer kun je vinden in je account onder het kopje 'Mijn bestellingen'. Je ontvangt van RaboVoordeel binnen 2 werkdagen een e-mail met instructies om het product te retouren.

Indien de retourzending wordt gedaan vanwege een beschadigd of defect product wordt de terugbetaling niet binnen 21 dagen, maar binnen 5 werkdagen gedaan. Je ontvangt het complete orderbedrag terug, incl. eventueel betaalde verzendkosten. Uiteraard pas na ontvangst van het geretourneerde product.

Let op! 
De retourkosten van thuis naar BenefitsHolding - RaboVoordeel, moet je wel zelf betalen. Deze bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (aangetekende zending). Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat RaboVoordeel het product (netjes) retour ontvangt.


Het product dat ik heb ontvangen is incompleet
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij een incompleet product, adviseren wij je om account met BenefitsHolding - RaboVoordeel op te nemen. In gezamenlijk overleg bekijken we, op welke wijze wij je bestelling zo snel mogelijk compleet kunnen maken.

Top